Ostružinové smoothie s kokosovým mlékem

Ideální osvěžující svačinka, kterou připravíte během chviličky.

Jednoduché smoothie jen ze 3 ingrediencí. A ne, není tam banán 🙂

Nemáte po ruce ostružiny? Nevadí, tohle smoothie se vám podaří i v borůvkové verzi. A pokud nemáte čerstvé, tak můžete klidně použít i mrazené.

Během léta připravuji ráda a často různá smoothie nebo domácí zmrzky ke svačině. Naše nejoblíbenější recepty na zdravé domácí zmrzky jsem najdete tady >>>.

Jsou opravdu jednoduché a k jejich přípravě ani nebudete potřebovat zmrzlinovač.

Celkem často se mě ptáte, jaký používám mixér – už několik let mám thermomix TM31 – je to starší model ale úplně mi stačí. A to nejen k přípravě domácích zmrzlin a smothie ale také třeba k přípravě ořechového másla nebo bezlepkové mouky (i když mouku v něm připravuji spíš výjimečně, protože na tu jsem si pořídila kamenný mlýnek).

Recept na ostružinové smoothie:

Budete potřebovat (na 1 větší porci)

  • 125 g čerstvých ostružin (můžete použít i mražené nebo nahradit borůvkami)
  • 200 ml kokosového mléka z plechovky (recept na domácí kokosové mléko tady >>>)
  • 1 lžičku březového cukru
  • Led (asi 60 g)

Postup:

Ve výkonném mixéru vše rozmixujte na hladký krém, tak aby ve smoothie nezůstaly kousky ledu. Konzumujte hned.

Můj tip: Uvedené množství je na jednu větší porci, pokud připravuji smoothie pro sebe a dvě děti tak zdvojnásobím uvedené přísady.

ostružinové smoothie s kokosovým mlékem. -bez lepku, mléka a cukru

To je všechno a já se budu těšit u příštího receptu!

Maria

Maria Jurková
Zajímají mě souvislosti mezi jídlem a zdravím. Ráda se cítím dobře ve svém těle a chci abychom já i moje děti byli zdravé. Proto vařím bez lepku, mléka a cukru. Více o mě si přečtěte tady>> Maria je autorkou knihy Chutně bez lepku, mléka a cukru a e-booku 7 dní bez lepku, mléka a cukru.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.